Nadovezujemo se na prethodni blog post o nazivu poduzeća. Da rezimiramo, naziv poduzeća predstavljati će vas i vaš brand. Stoga je važno da bude upečatljivo i jasno, kreativno i originalno. Kao primjer procesa smišljanja naziva poduzeća, donosimo našu priču.
Zašto baš KONIGO?
KONIGO. Kad smo ga osmislile, zvučalo nam je svjetski. Google testom utvrdile smo da jedini brand koji postoji takvog naziva jest za nakit, i to u jednoj od dalekoistočnih zemalja. Provjerom u Sudskom registru uvjerile smo se da u Hrvatskoj ne postoji poslovni subjekt tog naziva. No, kako smo došle do njega? Prilikom osnivanja društva, javna bilježnica nam je rekla da moramo napisati objašnjenje naziva, kako bismo „dokazale“ da je smisleno i da ima veze sa našim djelatnostima. Stoga smo objasnile da su Ni (Niccol) i Go (Gordana) početna slova naših imena, a Ko predstavlja Knjigovodstvo Online. To je svakako točno u najužem smislu našeg poslovanja, ali zapravo smo sa Ko odale „počast“ 2020. kao godini sveprisutne, nezaobilazne i neumorne – korone. Ne vjerujemo da će nam ikada trebati posebni podsjetnici na ovo doba, ali nama se sasvim dobro uklopila u naziv.
Konigo i esperanto
Ono najzanimljivije do čega smo došle istražujući riječ konigo jest da na esperantu znači – komunikacija! Svakako jedan od najvažnijih elemenata našeg poslovanja i jest komunikacija, a njezina početna slova su i u imenu našeg društva. Zapravo se sve jako dobro posložilo! Na kraju krajeva, mnoge se velike stvari otkrivaju i događaju – slučajno! Esperanto je, ako dosad niste za njega čuli, međunarodni umjetni jezik. Nije vezan za nijednu naciju, već je misija njegovih govornika da postane zajednički jezik za sve ljude, na svim kontinentima. Postoji čak i u Google prevoditelju. Ispričajte nam svoju priču, kako ste osmislili naziv svog poslovnog subjekta? Tu smo ako zatrebate pomoć.